Харилцагчийн үйлчилгээний мэргэжилтэн
- Зарлагч: Байгууллага
- Туршлага: Шаардлагатай
- Ажлын цаг: Бүтэн цагийн
- Мэргэжлийн түвшин: Мэргэжилтэн
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Ажлын байрны зорилго:
Харилцагч байгууллагыг үнэн зөв зөвлөгөө, мэдээллээр хангах, сургалт төлөвлөх, зохион байгуулах, санал хүсэлтийг хүлээн авч шийдвэрлэх харилцагч байгууллагын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх.
Ажлын байрны үндсэн үүрэг:
Харилцагч байгууллагад цахим худалдааны систем нэвтрүүлэх, сургалт зөвлөгөө өгөх
Харилцагч байгууллагаас шаардлагатай мэдээлэл цуглуулах, системд оруулах
Нэвтрүүлэлт, сургалтын төлөвлөгөө гаргах
Харилцагчийн үйлчилгээтэй холбоотой санал, хүсэлтийг хүлээн авах, түүнийг шийдвэрлэх, сэтгэл ханамжийг өндөр байлгах
Гарын авлага, баримт бичиг боловсруулах, харилцагчид хүргэх, мэдээллэх
Танхимын болон онлайн сургалт, семинар зохион байгуулах
Удирдлага болон бусад албыг шаардлагатай мэдээллээр хангах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
Бизнесийн удирдлага, мэдээллийн систем чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй
Монгол хэлний ярианы болон бичгийн өндөр чадвартай,
Хувиан зохион байгуулалт сайтай, багаар ажиллах чадвартай
Аливаа зүйлийг хурдан сурч өөрийн болгодог, бүтээлч сэтгэлгээтэй, дасан зохицох чадвар сайтай
Програм хангамж, системийн нэвтрүүлэлтийн туршлагатай бол давуу тал болно.
Ижил зарууд
Таалагдсан хэсэг дэх шинэчлэлтүүдээ шалгана уу.