И-мэйл хаягаа баталгаажуулна уу.
Таны гэсэн хаягт бид и-мэйл илгээсэн болно. Уг и-мэйлд байрлах "баталгаажуулах" товчлуурыг дарна уу. Дараагүй тохиолдолд зарын тухай ирсэн асуулт болон чатын мессэжний талаар бид мэдэгдэх боломжгүй юм.
Баталгаажуулах и-мэйл хүргүүлсэн байна.
Та www.unegui.mn сайтаас блоклогдсон байна.
Англи хэлний мэдлэгтэй захирлын туслах
- Зарлагч: Байгууллага
- Туршлага: Шаардлагагүй
- Ажлын цаг: Бүтэн цагийн
- Мэргэжлийн түвшин: Анхан шатны
Англи хэлний бичгийн орчуулга хийх чадвартай захирлын туслах авна.
Ижил зарууд
Бичиг хэргийн ажилтан
БИЧИГ ХЭРГИЙН АЖИЛТАН АЖИЛД АВНА Тавигдах ерөнхий шаардлага: -Бакалавр болон түүнээс дээш мэргэжилтэй. -Стандартын дагуу албан хэрэг хөтлөх мэдлэг ур чадвартай -Ажлын туршлагатай байх -Бичиг хэргийн сургалтанд хамрагдсан байх -Хувийн зохион байгуулалт сайтай, багаар ажиллах чадвартай -Зөв харилцаа хандлага, мэргэжлийн ёс зүйтэй байх -Багаар ажиллах чадвартай -Интернетийн орчинд дотоод сүлжээнд чөлөөтэй ажиллах -Компьютерийн өргөн хэрэглээний программууд дээр ажиллах чадвартай -Оффисын өргөн хэрэглээний тоног төхөөрөмжүүдтэй ажиллах чадвартай /принтер, сканнер гэх мэт/
тарваган шийр ххк.,
Өнөөдөр 15:22,
УБ — Чингэлтэй, Баянбүрдийн тойрог
Цалин тохиролцоно
Бичиг хэргийн ажилтан
Мэдээлэл, олон нийттэй харьцдаг байгууллагад бичиг хэргийн ажилтан авна.
Төгс Учрахуй ХХК,
2024-11-18 11:30,
УБ — Чингэлтэй, Урт цагаан
Цалин тохиролцоно
1.5 сая ₮
Барилгын компанид бичиг хэргийн ажилтан
Барилгын компанид бичиг хэргийн ажилтан авна
Алтайнбумбат өргөө,
2024-11-07 13:27,
УБ — Чингэлтэй, Чингэлтэй, Хороо 2
Цалин тохиролцоно
Оффис менежер
- Оффисийн өдөр тутмын үйл ажиллагаа хэвийн явуулах- Албан бичиг боловсруулах- Баримт бичиг архивлах- Хурлын протокол хөтлөх- Тушаал боловсруулах- Хурал уулзалт зохион байгуулах- Хангамжийн худалдан авалт хариуцах- Олон нийтийг идэвхижүүлэх үйл ажиллагааг зохион байгуулах дэмжлэг үзүүлэх
Saruul,
2024-10-25 12:01,
УБ — Чингэлтэй, Чингэлтэй, Хороо 4
1.6 сая ₮
Сургалтын төвд оффис менежер
Сургалтын төвд оффис менежер сургаж ажилд авна.Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:- Сошиал орчинд сургалтын мэдээллийг түгээх- Үйлчлүүлэгчид шаардлагатай мэдээлэл өгөх, утас болон чатаар харилцах- Шинэ суралцагч бүртгэх, хүлээн авах, холбох- Оффисын өдөр тутмын ажил, архив, бичиг хэрэг хөтлөх- Бусад ажил үүргийн дагууАжлын байранд тавигдах шаардлага:- Эмэгтэй /20-30 нас/- Харилцааны болон багаар ажиллах ур чадвар сайтай- Хувийн зөв зохион байгуулалттай- Цаг сайн баримталдаг- Хариуцлагатай, хичээнгүй- Компьютерын хэрэглээний програмууд дээр ажиллах чадвартай,- Удаан хугацаанд ажиллах /туууштай/Жич: Сошиалд байнга идэвхтэй байх болон утсаар ярих ажил хийх боломжтой байхНэмэлт мэдээлэл:- Өсөн дэвших боломжтой- Чадварлаг залуу хамт олон- Цалин + урамшуулал бонусАжлын цаг: Даваа-Баасан 09-18 цагХаяг: Улаанбаатар их дэлгүүрийн замын хойно Peace Tower 15-1501 тоот
THE RISE Мэргэжил сургалтын төв,
2024-11-14 11:19,
УБ — Чингэлтэй, Чингэлтэй, Хороо 3
Цалин тохиролцоно
Цалин тохиролцоно
×
You need to pass document verification to proceed
Take a photo of document
Scan your face by camera
After passing documents verification you will be able to create ads and contact sellers.
Your document verification is now being processed.
This usually takes up to 60 minutes.
After passing documents verification you will be able to create ads and contact sellers.
Хайлтаа хадгалаарай
Хайлтын илэрцийн хуудас дээрх "Хайлт хадгалах" товчлуур дээр дарна уу.
Таалагдсан хэсэг дэх шинэчлэлтүүдээ шалгана уу.
Таалагдсан хэсэг дэх шинэчлэлтүүдээ шалгана уу.
Таалагдсан зарууд уруу нэмэх
Энэ зарын "Одыг" дарж, "Таалагдсан" хэсэгтээ оруулбал дахин олоход хялбар байх болно.