Оффис менежер
- Зарлагч: Байгууллага
- Туршлага: Шаардлагатай
- Ажлын цаг: Бүтэн цагийн
- Мэргэжлийн түвшин: Дунд шатны удирдлага
Тодорхойлолт: Оффис менежер
Оффис менежерийн ажлын байрны зорилго: Оффисийн системийг бүрдүүлж, ажилчдыг удирдах замаар компаний үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.
Оффис менежерийн ажил үүргүүд:
Оффисийн үйл ажиллагаа болон дүрэм журмыг зохион байгуулж, оффисийн үйлчилгээ үзүүлэх; цалингийн тооцоог бэлтгэх; захидал харилцааг хянах; бичиг баримт архивлах системийг боловсруулах; хангамжийн материалын шаардах хуудсуудыг хянаж, батлах; бичиг хэргийн ажил үүргүүдийг ажилчдад томилох, хянах.
Бүртгэл мэдээллийг хадгалах, хамгаалах, хайлт хийх, шилжүүлэх болон устгах дүрэм журмыг тодорхойлж, түүхэн тайлбар мэдээллээр хангах.
Оффисийн систем, төлөвлөгөө болон тоног төхөөрөмжийн худалдан авалтыг төлөвлөж, хэрэгжүүлэн, оффисийн ашигт ажиллагааг хадгалж ажиллах.
Стандарт болон дүрэм журмыг бий болгож, оффисийн бодлого боловсруулж, хэрэгжүүлэх; үр дүнг стандарттай харьцуулж хэмжих; шаардлагатай өөрчлөлтүүдийг хийх.
Ажилчдыг хуваарилж, ажилд томилон үйл ажиллагааны шаардлагыг хэрэгжүүлэх; ажлын үр дүнг хянах.
Тусгай тайлангуудыг хянаж, шинжлэн удирдлагыг мэдээллээр хангах; мэдээллийг нэгтгэх; чиглэл хандлагуудыг тодорхойлох.
Хүний нөөц бүрдүүлэх, ажилчдыг сонгон шалгаруулах, чиглүүлэх болон сургах замаар оффисийн ажилчдыг хадгалж ажиллах.
Ажилчдыг зааварчлах, тэдэнд зөвлөгөө өгөх, дадлагажуулах замаар оффисийн ажилчдын ажлын үр дүнг хадгалах; ажлын үр дүнг төлөвлөх, хянах, батлах.
Боловсролын үйл ажиллагаануудад хамрагдаж мэргэжлийн болон техникийн мэдлэгээ дээшлүүлэх; мэргэжлийн нийтлэлүүд унших; хувийн харилцаа холбоог хадгалах; мэргэжлийн нийгэмлэгүүдэд хамрагдах.
Жилийн төсөв боловсруулж, санхүүгийн зорилтыг хэрэгжүүлэх; зардлыг хуваарилах; зөрүүг шинжлэх; засаж залруулах ажлуудыг хийх.
Шаардлагатай ажил үүргийг гүйцэтгэж, багийн ажилд хувь нэмэр оруулах.
Ур чадвар: Хангамжийн материалын менежмент, бусдад мэдээлэл өгөх, төсвийн зардлыг хянах, төлөөлөх, ажилчдыг байршуулах, үйл явцыг удирдах, хяналт удирдлага, стандарт боловсруулах, үйл явцыг сайжруулах, бараа материалын хяналт, тайлагнах чадвар.