И-мэйл хаягаа баталгаажуулна уу.
Таны гэсэн хаягт бид и-мэйл илгээсэн болно. Уг и-мэйлд байрлах "баталгаажуулах" товчлуурыг дарна уу. Дараагүй тохиолдолд зарын тухай ирсэн асуулт болон чатын мессэжний талаар бид мэдэгдэх боломжгүй юм.
Баталгаажуулах и-мэйл хүргүүлсэн байна.
Та www.unegui.mn сайтаас блоклогдсон байна.
Бичиг хэрэг захирлын туслах
- Зарлагч: Байгууллага
- Туршлага: Шаардлагатай
- Ажлын цаг: Бүтэн цагийн
- Мэргэжлийн түвшин: Мэргэжилтэн
Цүбаса ХХК, Атлас япон хэлний сургалтын төв захирлын туслах, бичиг хэрэг ажилд авна.
Тавигдах шаардлага: Япон хэлний мэдлэг N2 түвшин болон түүнээс дээш байх. Япон хэлний багшаар ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу тал болно. Японд суралцаж байсан туршлагатай бол сайн байна.
Цалин туршлагаас хамаарна.
Ижил зарууд
Онцгой
Оффис менежер
Аялал жуулчлалын компанид суралцах дуртай компьютерын хэрэглээний болон сошиал орчинд ажиллах чадвартай офисс менежер ажилд авна.
Б.Хишигням,
2025-03-19 17:55,
УБ — Баянзүрх, Зүүн 4 зам
1.5 сая ₮
Админ/ оффис менежер
Ажиллах тав тухтай орчинд, найрсаг хамт олонд нэгдэхийг урьж байна.Тавигдах шаардлага:Дээд боловсролтой, Харилцааны соёлтой, Хувийн зохион байгуулалт сайтай, Шинийг эрэлхийлэгч, санаачлагатай, хариуцлагатай,Компьютерийн програмууд дээр ажиллах чадвартай
Сувдбагана,
2025-03-19 15:43,
УБ — Баянзүрх, Баянзүрх, Хороо 26
2.5 сая ₮
Хүний нөөц, бичиг хэргийн ажилтан
20-25 хүн ажилладаг байгууллага юм. Хүний нөөцийн мэргэжилтэй, хуулийн мэдлэгтэй, удирдах арга туршлагатай, зөв хандлагатай байх.
Oyun,
2025-03-17 17:24,
УБ — Баянзүрх, Баянзүрх, Хороо 13
1.8 сая ₮
Barilgiin companyd bichig hergiin ajiltan
Buhiin urguunii hoino bairlaltai bichig hergiin ajiltan yaraltai awna
Тулга,
2025-03-14 10:41,
УБ — Баянзүрх, Чингис зочид буудал
Цалин тохиролцоно
оффис ажилтан
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг-Компанийн үйлчилгээг харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд танилцуулж, чиглүүлэх-Оффисын агентуудын өдөр тутмын үйл ажиллагааг жигд явуулахад гол анхаарлаа хандуулан ажиллах -Компанийн хүний нөөцийн чиглэлийн асуудлыг хариуцан ажиллах-Албан бичгийг боловсруулан гаргах, гэрээ бүртгэх, архивлах, батлуулах-Оффисын үйл ажиллагаа, аж ахуйн асуудлуудыг хариуцан ажиллаж шаардагдах бичиг хэрэг, бараа материалыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай нийлүүлэх-Оффисын хэвийн үйл ажилгааг хангах, олон нийтийн арга хэмжээг зохион байгуулах, байгууллагын гадаад болон дотоод имиджийг бэхжүүлэхэд чиглэсэн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах-Оффисын үйлчилгээг тогтмол, тогтоосон хугацаанд нь хүргэх зорилгоор бусад нэгжүүдтэй уялдаатай ажиллахХарилцагч, агент хоорондын харилцааг мэргэжлийн түвшинд зохицуулах, үйл ажиллагааг тасралтгүй, хэвийн явуулах-Үйлчлүүлэгчдийн санал гомдлыг хүлээн авч холбогдох албан тушаалтанд мэдэгдэн, яаралтай үед шаардлагатай зохицуулалтыг хийх-Оффисын утсаар дуудлагын үйлчилгээ явуулахАжлын байранд тавигдах шаардлага- бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй, - Англи хэлний анхан шатны мэдлэгтэй, багаар ажиллах чадвартай- Хувийн зохион байгуулалт өндөр- Бусдыг итгүүлэн үнэмшүүлэх харилцааны чадвартай, өөртэй итгэлтэй- Шинийг эрэлхийлэгч, санаачлагатай, хариуцлагатай, шударга- Компьютерийн хэрэглээний программуудыг бүрэн эзэмшсэн
Тэргүүн Мета ХХК,
2025-03-12 11:12,
УБ — Баянзүрх, РЦНК
2 сая ₮
Оффист нарийн бичиг
Office iin bicheg hergiin ajiltan awna
bayarlakh,,
2025-02-24 14:12,
УБ — Баянзүрх, Баянзүрх, Хороо 36
Цалин тохиролцоно
Цалин тохиролцоно
You need to pass document verification to proceed

Take a photo of document

Scan your face by camera
After passing documents verification you will be able to create ads and contact sellers.
Your document verification is now being processed.
This usually takes up to 60 minutes.
After passing documents verification you will be able to create ads and contact sellers.